هزینه جراحی بینی در سال 1403در زاهدان چقدر است ؟

عمل جراحی بینی در زاهدان یا همان رینوپلاستی ، یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی می باشد. با وجود محبوبیت این عمل ، طبیعی است که افراد سوالات زیادی در خصوص هزینه های آن داشته باشد. ما در مجموعه دکتر محسن رشیدی نیز سوالات زیادی در خصوص هزینه عمل بینی در سال 1403 دریافت می کنیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم این مقاله را به موضوع هزینه جراحی بینی در زاهدان و عوامل موثر در تعیین هزینه های این عمل زیبایی اختصاص دهیم.

 

هزینه جراحی بینی در زاهدان - دکتر رشیدی

 

هزینه عمل بینی در سال 1403 در شهر زاهدان چقدر است ؟

عمل بینی ، جراحی به نسبت پیچیده ای است که به روش های مختلفی انجام می شود ؛ به همین دلیل نمی توان به صورت کاملا دقیق هزینه این عمل را تعیین کرد. با این حال در ادامه ، برای اطلاع شما عزیزان مبلغ حدودی هزینه جراحی بینی در زاهدان را آورده ایم.

در حال حاضر انجام این جراحی با شروع مبلغ 29 میلیون تومان با بهترین جراح بینی زاهدان امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ با توجه به آناتومی بینی و خواسته های شما از عمل ، می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این ، فاکتورهای زیادی مثل آزمایشات قبل عمل و انجام جراحی در بیمارستان خصوصی ، می تواند بر روی هزینه عمل جراحی بینی در سال 1403 تاثیر داشته باشد.

نمونه کارهای عالی از عمل زیبایی بینی با دکتر رشیدی جراح بینی خوب در زاهدان

نمونه جراحی های بینی دکتر محسن رشیدی

 

عمل بینی با هزینه مناسب در زاهدان

دکتر محسن رشیدی ، یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی در استان سیستان بلوچستان می باشد که تاکنون عمل های موفقیت آمیز زیادی را انجام داده است. به طور متوسط ، شما با پرداخت هزینه ای مناسب می توانید در شرایطی عالی ، بینی خود را عمل کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که هزینه هر شخص با توجه به شکل بینی و جراحی های مورد نیاز تفاوت هایی دارد. همچنین اگر به علت مشکلات تنفسی قصد انجام عمل بینی را دارید ، ممکن است بیمه درمانی شما این عمل را تحت پوشش خود قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر و دانستن قیمت های دقیق با شماره 09027240933 تماس حاصل کنید. همچنین برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینستاگرام دکتر رشیدی مراجعه نمایید.

چه عواملی بر قیمت عمل جراحی بینی در زاهدان تاثیر می گذارند ؟

پیش از این توضیح دادیم که شرایط زیادی می تواند باعث افزایش یا کاهش هزینه جراحی بینی شما در سال 1403 شود. تجربه و شهرت جراح ، هزینه های بیمارستان ، آزمایشات قبل و بعد عمل ، هزینه بیهوشی ، نوع بینی و … از فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت عمل بینی هستند. در ادامه ، این موارد را شرح دادیم.

دستمزد جراح بینی زاهدان

دستمزد جراح به میزان شهرت وی و میزان ساعاتی که برای عمل شما صرف می کند ، بستگی دارد. معمولا پزشکانی که تجربه و شهرت بیشتری دارند ، مبلغ بیشتری بابت عمل جراحی بینی خود دریافت می کنند. با این حال این مورد در خصوص همه صدق نمی کند و جراحان بسیاری هستند که با وجود عمل های موفقیت آمیز بسیار ، هزینه منصفانه ای را از زیباجویان خود می گیرند. لازم به ذکر است که علاوه بر دستمزد پزشک، بخشی از هزینه ها به دیگر اجزای کادر درمان تعلق می گیرد.

باید گوشزد کنیم که هرگز گول تبلغاتی با مضمون ” عمل بینی با 5میلیون ” یا ” جراحی بینی زیر 10 میلیون ” و … را نخورید. غیر ممکن است که هزینه های عملی تقریبا پیچیده مثل جراحی بینی ، با 5میلیون تومان تمام شود. اگر هم چنین باشد ، عمل بینی توسط فردی غیر متخصص و در کلینیک های غیر مجاز صورت می گیرد که سلامتی شما را به خطر می اندازد.

نکته : دستمزد جراح در عمل بینی ترمیمی بیشتر از جراحی برای بار اول است.

جراحی ترمیمی و هزینه های مربوط به آن

از فاکتورهای تعیین کننده دیگر هزینه جراحی بینی 1403در شهر زاهدان ، تصمیم برای انجام جراحی بینی مجدد است. اگر این عمل تجربه اول عمل زیبایی بینی زیباجو نباشد ، رینوپلاستی ترمیمی باید صورت گیرد. در صورتی که نتایج اولیه بیمار راضی کننده نباشد ، ممکن است وی نیاز به عمل ترمیمی پیدا کند. در این عمل ، مشکلات زیبایی و عملکردی بینی بیمار می تواند برطرف شود.

دستمزد جراح در عمل بینی ترمیمی می تواند بسیار متفاوت باشد ؛ زیرا با هر بار جراحی ، روش عمل دشوار تر می شود. معمولا برای جراحی ترمیمی نیاز به پیوند غضروف از قسمت های مختلف بدن مثل لاله گوش و دنده بیمار می باشد ؛ بنابراین ریسک و سختی عمل بسیار بالاتر می رود.

 

هزینه جراحی بینی در زاهدان - دکتر رشیدی

 

هزینه اتاق عمل

جراحی بینی باید تنها در کلینیک جراحی و یا بیمارستان های مجهز به تجهیزات لازم انجام شود. برخی از بیماران ترجیح می دهند که عمل بینی خود را در بیمارستان های خصوصی با امکانات به روزتر انجام دهند که تاثیر قابل توجهی بر روی هزینه جراحی بینی آن ها خواهد گذاشت. بخشی از هزینه ها نیز به دستیار جراح ، متخصص بیهوشی و … تعلق می گیرد.

نوع جراحی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ، آناتومی کلی بینی و هدف بیمار از عمل نیز تاثیر بسیاری بر روی هزینه جراحی بینی در سال 1403دارد. برای مثال ، اگر بیمار برای رفع پولیپ ، انحراف بینی ، شکستگی و دیگر مشکلات تنفسی قصد عمل جراحی بینی داشته باشد ، معمولا هزینه بالاتر خواهد رفت.

  • هزینه عمل بینی گوشتی : عمل بینی های گوشتی حساس و نسبتا پیچیده می باشد ؛ چرا که معمولا بیماران پوست ضخیمی در قسمت بینی خود دارند و دارای پره های بینی پهن تری هستند. از آنجایی که ریسک عمل بالاتر است ، از این رو مهارت و تجربه زیادی را می طلبد به همین خاطر است که معمولا هزینه عمل آن بیشتر از عمل بینی های استخوانی است.
  • هزینه عمل بینی استخوانی : در جراحی زیباجویانی که بینی استخوانی دارند ، جراح با غضروف و استخوان محکم و پوست بینی نازکی رو به روست. هزینه عمل بینی استخوانی کمتر از بینی های گوشتی می باشد و بیشتر به میزان تغییرات مورد نیاز بستگی دارد.
  • هزینه عمل انحراف تیغه بینی و پولیپ : بسیاری از افراد دارای انحراف تیغه بینی ، پولیپ ، شکستگی و … هستند که مشکلات تنفسی زیادی ایجاد می کند. هزینه عمل انحراف بینی و پولیپ بیشتر از سایر خواهد بود ؛ چرا که ممکن است به جراحی سینوس ، برداشت پولیپ و جایگزینی غضروف نیاز باشد. توجه داشته باشید که عمل انحراف و پولیپ بینی معمولا با هدف درمان مشکلات تنفسی صورت می گیرد ؛ بنابراین تحت پوشش بسیاری از بیمه های قرار دارد. با این حال ، ترکیب عمل پولیپ و انحراف بینی با عمل زیبایی بینی شما را از پرداخت هزینه درمانی بیمه معاف می کند.
5 1 رای
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا